Hatunnn Ebruxx valla kiz 5 saat tempolu kosu bandindaydi hvalar guzl aksamustu tam gaz cikin sizde:)) bi avazda insallah kurttarzin rabbim🙏🏻
Hatunnn Aysegul23 hmm ozamann plates topunuz varsa otur kalk seklinde ziplama yapabilir misiniz peki?
Aysegul23 Ebruxx temizlik yapıyorum çok evi bu gğn komple sil baştan yaptım olan bacagıma oldu belki öyle gelir diye
Mrvesn 39+4 bizde de tık yok yürümeyle de hiç aram yok 😅 çok üşeniyorum nasıl doğuracam bilmiyorum 😂😂
Aysegul23 Tuba704 eger gelmezse pazartesi evet bi şekilde hastahanede hal edecekler ve burda zatten kolay kolay sezeryan yok acı cekip cekmemene bekmıyolar ne yazıkki
Asrinbaby Aysegul23 kaç kilo bebeginiz? Bende 40+3 um 4 'ün üzerinde ve hala normal bekliyorum acaba beklemesem mi 😢
Asrinbaby Asrinbaby 4.100 gr di en son cnm ama ben o kadar olduğunu sanmıyorum yada öyle istediğimden 😢 napicaz biz yaa normal gelmiyor bekledikçe kilo alıyorlar normal yapmak hem bize hem bebeğe zarar . Sezaryen benim korkulu rüyam. Iki ucu b. Değnek hesabı
Aysegul23 Asrinbaby haklısın ama senin ve bebeginin saglıklı ve rahat bi dogum olması için sezeryan olsa daha iyi aynı durumu kuzenim yasadı burda normal yaptılar sezeryan olması gerekirken çok kötü oldu yani doktorunuzu dinleyin