blueberyy00 mrvcl9 büyük şeyler beklemiyorum annem saolsun elinden geldiğince yapmaya çalışıyor bisyler kayinbabamdan da beklemiyorum kendi babam gönlünden bikac parça hediye almış bebise o bize en büyük hediye oldu zaten başka da bisy beklemiyorum öyle güzel düşünmüş almış ya iyi ki var ❤️
marbling10 mrvcl9 onlar değil de anneler alıyor tabi :D henüz doğum olmadı, kendi ailem bebek arabası, oyun halısı 2 pike takımı, ayakkabı, kıyafet vs aldı. KAyınvalidem yastık yorgan pike takımı yaptırmış, kıyafet almış.
Sevcandumaan mrvcl9 Babam ve Annem bebek arabasını , bebek odasını aldı. Kayınbabamlar park yatağını aldı . Diğer kıyafetler, ıvır zıvırı ortak aldılar . Yani hem kayınvalidemle , hem annemle ayrı ayrı alışverişe çıktım . Onlar beğendiklerimi aldılar . Babamda her ay 300 TL para verdi. İstediğini al diye
Bebetonunannesii Keşke Babam yaşıyor olsaydı. 😓 kucağına alıp sevse ben görsem yeterdi bana. Canım babam benim mekanın cennet olsun 😢
Allahneverdiysee Kendi ailem neredeyse bebeğin her şeyini aldılar . Kayınvalidem bebek arabasını alacak bir de bilezik almış