Kızlar merhaba benim 2. Hamileliğim 34. Haftadayım. Yaklaşık 10 gündür yalancı sancı çekiyorum biraz pozisyon değiştir. Yürü su iç wc ye git. Geçer gibi oluyor ama günlük yaşantımı çok olumsuz etkilemeye başladı. Ve ilk gebeliğime göre çok erken oldu. Kızım 40+1 de doğdu 39. Haftada başlamıştı bu kasılmalar. Ama şimdi çok çok erken diye düşünüyorum. 2. Gebelik olduğu için mi böyle oluyor yoksa