Hicrandgndmr Aysenuroz ben ☝️☝️ 13 ve 18 i arası görünüyor. 16+3 haftalığız şuan. Senin ne zaman inşallaah 😊
Dyg34 Gucu sizin belli oldumu cinsiyet aynı haftadayız bende 15 haftalıgım 12 haftada gitmiştin %90 kız dedi birdaha gittim sakladı daha da bir ay var degişmez inşalah🙄
Aysenuroz 17+1 haftalıgım 11 ocakta dogacak normal dogum ama benim ilk cocugum sezaryan oldugu icin ocagı 1i veya 2si cnm
Bustagur Aysenuroz ilk çocuğunuz kaç yıl önce doğdu acaba. Arada ne kadar süre olması gerekiyor normal için
brlnhrmk 19 ocak tahmini doğum ama ikiz gebelik dr um aralıkta doğar diyor. ilk gebeliğimde 33 haftamda doğum olmuştu. hayırlısı inş