Zynpce Kızlar ben bebeğimi aşağıda taşıyormuşum benim gibi bebeğini taşıyan anneler var mı aranızda doktorunuz neler diyor neler tavsiye ediyor durumunuz nasıl
_elif- Zynpce maalesef benim öyle. 32 haftalık olucaz cok zorlanıyorum yatarken falan. Rahim kisaligindan dolayi genelde yatar pozisyondayim.
Canselyaren Zynpce 23 haftalik hamileyim başından beri aşağıda günde 100 kere idrara çıkma isteği oluyor
Zynpce Peki erken doğum riskiyle alakalı birşey dendi mi anneler benim doktorum birşey söylemedi dua ediyorum vaktinde gelsin yavrum diye 24 haftalık hamileyim bende kasıkta geziyor çocuğum😂 o kadar çok tuvalete çıkıyorum ki