Kızlar iç karnınız büyükse ve yeterince su içiyorsanız çatlamayı önlüyor. Kiminin vücudu kuru olduğu için(benim çok kuru mesela) gerginlik hissi yaratıyor o durumda nemlendirmek iyi geliyor ama ne kadar nemlendirirseniz nemlendirin çatlayacağı varsa her türlü çatlıyor çokta takıntı yapmayın. Sadece kaşıntıyı ve gerginliği önlemek için sürün iyi gelir. Krem yağ farketmez ben bebeyağı kullanıyorum gayet iyi nemlendiriyor. Göğüslerime ne kadar yağ krem sürsemde alt kısımları kırmızı şekilde çatladı. Her şekilde çatlıyor yani ☺