Kızlar biliyorum cok karmasik gelen bir konu ama ben de hazirladim sezeryan icin önerileriniz var mi cevrem de yeni dogum yapan danisabilecegim birileri yok maalesef gereksiz şeyleri de doldurmak istemiyorum 🤷🏻♀️ onerilerinizi bekliyorum 🌸
Bebitom icin:
2 adet 10lu hastane cikisi
1 adet 5li hastane cikisi
Yedek agiz mendili zibin corap eldiven patikli alt
1 adet kundak icin muslin bez
1 adet kalın battaniye
30mllik biberon emzik emzik kutusu
1 paket islak mendil 1 paket bez tek kullanimlik alt acma ortusu pisik kremi
Bir de hastane de bebek yataginin icerisine sermek icin alt acma minderini yanima aldim her hastanede gerek olmayabilir ama bu hastanede gozume cok guzel gozukmemisti gordugum
Kendim icin:
1 tane alt ust pijama takimi
1 tane gecelik
1 tane takim hastane cikarken giymek icin
Terlik tac set almistim onu koydum bir de sert tabanlı terlik
Cop torbasi kagit havlu islak mendil karton bardak, kahve, el dezenfektanı
Lohusa pedi ve hasta bezi
Deodorant dudak nemlendirici bir de eklersem makyaj malzemesi ekleyecegim.
Eksiklerim;
Gogus pedi
Emzirme atleti
Göğüs ucu koruyucu kremi
Ve emzirme yastigi
Nasip olursa yarın da bunlari ekleyip tamamlayacagim. Ama emzirme yastigindan emin degilim sizce gercekten gerekli mi yoksa olmasa da olur mu?