kizlar sonunda doğurdum. bugün fotoğraf çekimine gidecektim erken doğum riski olduğu için herşeyim hazırdı. birden sancı başladı nisanım geldi hastaneye geldiğinde açılma yok sanci var ama yeterli değildi suni ilede açılma olmadi sezeryanda alındım. Şükür bebeğim iyi 2500 gram. sizce kuvezde ne kadar kalır .