Glsm_ 19.haftamdayım…az önce iki göğsümdende su gibi bişey geldi.baya ıslattı.durup durup tekrarlıyor.henüz doktora yazmadım..normalimi yaşayan varmı bu durumu korkuyorum erken doğum mu?? Rahmimde ağrı yok
Seher_yakup_mercimek Glsm_ normal canm bazılarında süt erken gelir bnm eltimde de 5 ayllıkken gelmişti sütü
Mom3834 Glsm_ normal. Sıkmayın dokunmayın çok ellemeyin. Erken dogumu tetikler yoksa. Kendi kendine kesilir arada gelebilir merak etmeyin :) normal
Minnakannesiii Glsm_ vücut anneliğe alışıyo sakin olun🥰 bende de olmuştu ilk gebeliğimde şuan 2. Gebeliğim ara ara iç çamaşırımda lekesini görüyorum. Ama aklınızda tabiki kalmasın doktorunuza da söyleyin isterseniz
dudininannesi Glsm_ Kız sakin 😂 sen hamilesin ve bebek emzireceksin bu çok normal değil mi? 34+4 haftalığım ve 20 haftalıktan beri benden de geliyor. Hatta neredeyse her hamile kadından. Rabbim seni anneliğe hazırlıyor korkma. ☺️
Cocukgelisimci-biranne Glsm_ Süt gelmesi normal.Bende günde ⅔ kez iç çamaşır ya da T-Shirt değiştiriyorum. Hatta benden kan bile geldi baya. Doktorlarıma danıştım o bile normalmiş. Göğüste şiddetli acı ağrı olmadığı sürece tabiki
Cocukgelisimci-biranne Glsm_ 34 haftalığım canım ama 20. Haftamdan beri sıvı(süt) geliyor. Kanda 30. Haftamda geldi