Benim bir problemim yoktu aslında kayınvalidem istedi diye adetimin bittiği gün yaptırdım. Şiddetli şekilde adetağrısı çektiğim için yaptırmıştım aslında. Ama o ay içinde hemen hamile kaldım. Üç gün hiç çıkarmadım üç gün boyunca durdu. Bir adet yakıyı bel oyuntunuza gelicek şekilde yapıştırıyorsunuz. Daha sonra tüm bir yakıyı üçe bölüp iki tane kasıklara bir parçasını da göbek deliğinize yerleştirip bekliyorsunuz. (Bana bir kadın yapmıştı o bu işin üstadı gibi bir şey) sonra bir kaç birler daha yaptılar ayaklarımdan çektiler falan. O gün eşinle ilişkiye gir dedi abla. Daha sonra ayakların havada bekle dedi. Bu kadar hatırlıyorum şimdi beş aylık hamileyim.