iki_bal_annesi58 Selam kızlar ilk gebeliğim sezaryen oldu şuan 19+4 haftalık hamileyim sezaryen bölgesi kaşındı bende kasidim dayanamadım kasıma sonrasi ağrı ve akıntı oluştu akıntı da ağrı da çok yok dokundukca ağrıyor bir sorun olur mu
UmutsuzPolyanna iki_bal_annesi58 diğeri üstünden ne kadar geçti nemden pişik olmuş olabilir ya da karnınız çatlayıp genişliyor olabilir sezeryan yeniyse etkiler
Ozlemdiril iki_bal_annesi58 ay yazını okuyunca bir korktum ya zaten sezeryanımdan çok etkılenmiştm smdk hiç dokanamam benımde 2 yıl gecti bebegim 2 yasında suan 16 haftalıgım
iki_bal_annesi58 UmutsuzPolyanna 2 sene 8 ay oldu sezeryan olalı pisik felan yok canım karnım büyüdüğü için çok kaşınıyor bende dayanamıyorum ama boydan boya değil küçük bir yer kasidim orda kızarıklık ve akıntı oldu
iki_bal_annesi58 Ozlemdiril göbek büyüdükçe kaşınıyor canım kasimamaya çalış ben kasidim pişman oldum çok değil az akıntı ağrı ama yine de insan korkuyor