esmer3 bağırsak sendromu olan bir kuzenim var kolonoskopi vs detaylı hersey yapıldı hatta bu rahatsızlık eşimdede var ara ara gidiyoruz doktora belirli ilaçlar veriyo antibiyotik enfeksiyon giderici probiyotik gibi kızda aynı sekilde kullanıyo dün aksam bana geldi kalmaya bayadır ilaç kullanmıyomus kendini kötü hissetmediği için geçen gün gene ağrısı olunca gitmiş aynı ilaçları vermisler ama bu sefer ilaçları bir kaç gün içtikten sonra makattan kan gelmis azıcık ara ara geliyo dedi ama iki senedir hiç böyle bisey yaşamadım bir senedir ilaçta kullanmadım bu sefer kullanmaya baslayınca böyle oldu dedi gece baya içimiz karardı resmen ilaçlardan olabilirmi sizce randevu almıs zaten gene gidicek doktora ama ilaçlardan sonra başlaması düşündürdü öyle aşırı bir kanama yok