Tgcehalil rumyy54 canım korkulacak hiç bir şey yok ortalama 25 30 dk suruyor anestezi altında yapılıyor 2 veya 3 saat dinlendirip eve gönderiyorlar korkulacak bişey yok bende 2 ay önce olmuştum
Glstnlkmn63 dudininannesi aynen canım ben ameliyat oldum çok şükür şuan 35 haftalık olduk Allah’ın izniyle inş zamanında doğar ya
Didikom rumyy54 benimde kalp şeklinde rahmim vardı 2 kez kürtaj oldum daha sonra histeroskopi ameliyat oldum çok rahat ve sorunsuz ameliyat ol derim bende buna gebelik bekliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı