Kızlar 32 hafta olacak benim 1 gün sonra fakat bu 3 gündür sabah ve akşam aynı zaman da gün içinde de sancılanma oluyor böyle hafif ama uzun süreli. Ağrıdan ağlayacak kadar değil ama tuhaf geliyor bana ve başına gelen var mı ya da sizce neyin belirtisi bu