Gul_hamad Merhaba,cancikler. 23 haftalik hamileyim,dün sıvı gibi birsey geldiğini farkettim. Sizde kaçıncı haftada süt gelmeye basladi ? Bide sıkmağın dogru olmadigini duydum. Bilgisi olan var mi?
Hatunnn Gul_hamad erken dogum riski oluylrmus canm sıkma, bana biri 20 li haftalar icin erken gelmesi demisti bnde dokgora sordum yoo kisisine gore degisir demisti
Duyguynrky Gul_hamad kişiden kişiye değişir canım kimisinde hiç gelmiyor. Benden 31’de 1 sefer geldi sonra gelmedi mesela. Çok takılma ona birde sıkma hormonları uyarıyorsun.
busra1361 Gul_hamad gelebilmesi normal canım benim 30 haftamda gelmişti ki forumda cok daha erken gelenler olduğunu görmüştüm. hiç elleme erken doğumu tetikliyor. benim bi ara kendiliğinden akıyordu 🤗