Kendi Doktorum şişlide 15. Haftada net olarak erkek dedi.
19.haftamdayken beykoz hastanesine kan testi yaptırmaya gitmiştim. Ultrasonla bakarken cinsiyet belli ama sizde görürseniz teyit edermisiniz dedim.
Doktor yüzde elli erkek işte dedi. Cinsiyeti göremiyomusunjz dedim yoo gördüm dedi niye söylemiyosunjz dedim kendi doktorun söylesin dedi: tüm ısrarlarıma rağmen gördüğü cinsiyeti söylemedi. Bide gülüyo filan.
Su an beni şüphe aldı tüm alışverişlere ara verdim. Kızmı erkekmi vs diye.
Detaylı ultrasonuma 1,5 hafta var. Bu adam niye ısrarla söylemedi? Cinsiyet mi değişti? Diye düşünmem abartımı sizce?