Asuman06 Merhaba Özelde doğum yapıp kuvez süresinden sonra anne bebek uyum odası na ucret ödeyen varmi?
Sinem933 Asuman06 ben özelde doğum yaptım kuvezdeler şuan fakat anne uyum odasına henüz gitmedik hiç bir ücret alınmıyor sigortalı iseniz devlet karşılıyor
neslican0644 Asuman06 benim bebeğim de küvöz de oda için para almıyorlar diye biliyorum. Bir de bu pandemiden dolayı 1 gece yatırıyorlarmış sanırım. İnşallah o günler gelir de kavuşuruz parası batsın.
Asuman06 neslican0644 tabiki öyle bizde kavuşmak için gün sayıyoruz ama tup bebek tedavisi ve doğuma kadar olan süreçte baya masraf oldu ve insan ister istemez endişeye düşüyor. İkiz olunca birde bütün masraflar ×2. Parada olmayınca olmuyor yani
neslican0644 Asuman06 çok haklısınız maddi yönüde çok zorluyor bizde aynı durumdayız. Bu devirde geçim zor iyice. Bazen de tek gelsin diyorum işte. Gònül onu istiyor