Black-34 Şu an aşırı bi sancı giriyor 🤣bekliyorum 33+4 Haftam var diye diyorum hep aman canım yalancı sancıdır 🙄insan bi korkmuyorda değil sizde de oluyor mu belden giriyor benim yalancı sancılar hep daha korkunç 🤣
Pinarlina Black-34 genelde bende de var ama dinlenınce gecıyorlar bende her seferınde aha gelıyor falan dıye düşünüyorum sonra pufff hayaller hayaller 😂 inşallah hayırlısıyla gelırler
Gamzeaydogan Black-34 aynı günmüş bizim 🥰 bende öyleyim valla yalancı sancıdır diyorum ama korkuyorum bazen ya erken gelirse diye, sonra diyorum sakin ol bişey yok kendi kendimi sakinleştiriyorum 😂
Black-34 Cotanakk Böyle belden sancı giriyor :) ilk etap da doğum mu diyorsunuz sonra karna giriyor falan geçiyor geçmediği zaman sıklaştığı zaman gerçek oluyor :)