Kizlar zaten normalde beyaz akıntım hep vardı genel olarak herkeste olur ya ondan ama az önce baya baya gelmiş hemde böyle çok sıvı şekilde çok gelmiş her zaman leke şeklinde gelir di böyle gelmez di nişan denen şey bumu ya erken degilmi daha 34+5 bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🌸