OzlmMmmm Naresii korkuların ve düşüncelerin çok normal. İnsan ne olacağını bilmediği için oldukça korkmuş hissediyor. Benim daha oldukça uzuuuun zamanım olmasına rağmen ben de çok korkuyorum ama korkularımı yenmek in doğumun detaylarını öğrenmeye çalışıyorum. Öğrendikçe biraz daha normalleşiyor sanki bir şeyler. İnşallah çok rahat bir şekilde evlatlarımıza kavuşuruz.
Naresii OzlmMmmm bende oyle kitaplar okuyorum,videolar izliyorum ,seninerlere katiliyorum online ama son 3 4 hafta kaldigi icin korkular pesimi birakmiyo sanirim 🙄 amiiin insallah rabbim tum hamile annelerin yardimcisi olsun 🤲🏻
Ozlem2904 Naresii guzel arkadasim hersey bizim kafamizda bitiyo malesef. Bende dediginiz postu okudum gercekten cok uzucu Rabbim hem bebek kaybedenlerine hemde erken riskli gebelik yasayanlara yardim etsin bolca amin… ben 33haftaligim karsima surekli benimle ayni haftada olanlarin açilmalariyla sancilariyla alakli postlar geliuo ve dusunuyorum acaba bendede m oluyo acaba oule m acaba soyle m diye. Bugun dr randevumu iple cektim o kadar korktum ki dr a sordum acilma muaynesini ne zaman yapcaksinz nst ne zaman benim adet sancisi gb sancilarim oluyo alttan sik sik bicak batmalari oluyo erken dogim mu vs vs … ardi ardina kesilmedi sorularim. Dr um muayne etti Allah im cok sukur hersey yolundaymis son 1 2 haftayi kafamda kurmakla gecirmisim. Bebegim onde gidiyo erken m gelcek dedim onunla alakasi yok dedi yalanci sancilar seni aksamlari yoklar sik sik ama gecer yorgunlukta yakaliyo seni daha cok dedi. Dogum sancisyla onu nasil ayirt etcem dedim emin ol edersin dedi. Cok yorulma dedi. Herkesin gebeligi farkli okuyunca bundan sonra icerikleri kendimle kiyaslamicam bundan sonra insan gercekten uzuluyo sikiliyo sonra. Rabbim hepimize kolay guzel zamaninda dogumlar nasip etsin amiin 🤲🤲🤲
Naresii Ozlem2904 kesinlikle tum hayat boyu pozitif olmak pozitif seyler getirir hep boyle dusunmusumdur sukretmisimdir bunun dogru olduguna inanirim dedigin gibi canim her sey kafada bitiyo bende 36 da gidicem kontrole iple cekiyorum insallah hepimizin yavrusu vaktinde saglikla bizi zorlamadan kolaylikla gelirr ❤️❤️