Merhabalar ben 32+2 günlük hamileyim plt düşüklüğümden dolayı itp tanısı konuldu aranızda itp hastalığı olupta doğum yapan yada yapıcak olan var mı? Hamilelik süreciniz nasıl geçiyor hangi tedavi yöntemini kullanıyosunuz? Doğumdan korkuyorum nasıl bir süreç beni bekliyor bilmiyorum