Neslyy bebeğiniz doğduktan sonra bir rahatsızlığı olsa o rahatsızlığın ne olduğunu çözmeye çalışırken zaman kaybedeceksiniz.. detaylı ultrason ile birlikte anne karnındayken varsa anormal durumlar tespit edilip doğumdan hemen sonra tedavi edilebiliyor hatta bazen anne karnında önlemler bile alınabiliyor. En önemli testi yaptırıp yaptırmamayı düşünmeniz bile çok yanlış. Bebeği aldırmayacaksak yapmayalım mantığıda yanlış bizde aldırmayacağız ama bir rahatsızlığı varsa tedaviyi doğru ve zamanında yapabilmek adına çok önemli. Dikkat ediyorsanız, normal bir gebelik geçiriyorsanız umarım ki sağlıklı bir bebeğiniz vardır. Bir uzmandan yardım alın mutlaka perinatolog detaylı ultrasonu yapsın