Kızlar D vitaminim 8 e düşmüş . Su damlalar coledan falan işe yaramadı 23 haftalık hamileyim ne önerirsiniz ? Ayrıca hgb de 9.7 düştü serum alerjık olduğum için alamadım . Ferrosanol kullanıyorum . Bi kızım var 21 aylık . Nolur bıraz güçlenmek istıyorum işe yarar be yaptıysanız tavsıye almak istiyorum 🍀🌸💕