Ozgrrr Kızlar ne oldu böyle yaa 5 lt yağ yok bulamadım bim deki de iyi değil şoktan alıyorm evin yok dediler yılbaşına kadar A101de Vera var onu da bilemiyorum tadını siz yağ bulabildiniz mi hangi marketten alıyorsunzz
AdenEva Ozgrrr geçen hafta internetten söyledim 4 bidon alınca marketten daha uyguna geldi yudum marka. O şekilde bakın bence ya da cimri sitesinden bakabilirsiniz hepsini kıyaslıyo en ucuzunu listeliyo
Tugbamete Ozgrrr metroda kampanya vardı 5 litre komili 60 tl di 3 teneke aldık baya götürür bizi.. Bikere biminkini almıştık fena değildi A101 kötü diye duydum kullanmadığım için bilmiyorum ama
Ceysii01 Ozgrrr trendyol markette indirim vardi ilk alisverise 82 tlydi migrosun kendi yagi 2 tane ondan almistim 120tlye gelmisti suan migrostada tukenmis kendi markasi cogu yerde yag yok 😬
Avukat_Anne Bugün migrosta indirim vardı yudum yağ 5 litresini (plastik şişede) 88 tl ye aldık. Migrosun kendi yağı da 82 tl idi yanlış hatırlamıyorsam
Crcs Ozgrrr biz dün bim’de toz şeker bulamadık küp şeker de yokmuş ve ne zaman geleceği belli değil dediler. Neler oluyor yav 🤦🏼♀️