Deryaerbil Ben spinal yani belden sezeryan oldum çok iyiydi hamilelikte ameliyat anını izlediğim için biraz korktum ilk ayağa kalkmak ikisinde de zor spinal epidural farketmiyor devlet zor durumda kalmadıkça epidural tercih etmiyor yarım saat kadar sürdü ameliyat sonrası 4 serum falan yedim onlar bitince ayağa kalktım felç gibi oluyor ama alışıyosunuz korkulacak kadar bşy yok ikinci bence daha zor kesilen yer tekrar kesilecek izde öyle çok kalmıyor