ByzM Kızlar merhaba normal doğum istiyorum allah nasip ederse sancılar doğumhanede mi çekiliyor yoksa odada mı birde yanımızda ailemizden biri oluyor mu
asel35ece ByzM ben ilk bebeğimi 4 sene önce devlet hastanesinde normal doğumla kucağıma aldım sancıyı normal odada çektim suni sancı verildi bana yanımda da kaynanam vardı oda tek kişilikti bulunduğunuz şehirdeki hastaneye göre değişebilir bence bu durum
Aslitemiz ByzM devletteyse doğumhanede müşade odasında çekmiştim ben nst ye bağlamışlar di suni verip ama ben fazla yatmadım yatakta kalkıp gezmek istedim ayakta çektim sancıyı sıkılaşınca sancı zaten doğurdum
ByzM Aslitemiz asel35ece Özele gidiyorum ama bazıları sancı doğumhanede çekiliyor kimse olmuyor yanında falan dediler daha hastaneyede soramadık gidince kontrole sorucaz
ByzM Zeyno16 benimde özelde olucak peki annelerimizi falanda alıyorlar mı yanımıza yoksa sadece 1 kişi mi
asel35ece ByzM özelde doğuma bile isteğe bağlı olarak eş, anne vs alınırken sancı için almamaları biraz tuhaf geldi bana ama şuan içinde bulunduğumuz pandemi şartlarından dolayı alınmıyor da olabilir dediğiniz gibi en doğrusu sormak 🥰
Zeyno16 ByzM onu hiç bilmym cnm ya. Benim gece 4de gelnce suyum acil gittik anneme demdm hemen. Ama olur belki