6+2 haftadayım iki gün önce kanamam oldu doktora gittim ve keselerin yuvarlak değil bozuk şekillerde olduğunu söyledi böyle olan keseler düşğk riski demekmiş iğne ve fitil şeklinde ilaç verdi onları kullanıyorum fakat kanamam devam ediyor bu şekilde olup düzelen var mı