Klnc09 Kızlar 6+2 deyiz ama hiç kendimi halime gibi hissetmiyorum bu sıralar çok nötr tuhaf hissediyorum 🥲
UmutsuzPolyanna Klnc09 bismillah aşko 2. Gebeliğim ve 20. Haftam olmasına rağmen hareketlendikçe kalbim ısınıyor 😍😍 anca bence
caghan_annesi Klnc09 benim 3 ay çok zorlu bi süreçti bende pek bişey hissedemedim 4 ay daha güzel olmaya hissetmeye başladım az daha sabır 😇😍
Cotanakk Klnc09 ben 5. Aya kadar hiç hamile olduğumu hissetmedim ne mide bulantısı ne ağrı acı 4. Ay bitti ağrılar başladı göbeğim çıkmaya başladı o zaman hamileyim diyebildim 😅