Bnim kızım 11 aylık hala düzeni yok 10 gün oldu doğum yapalı ikinci bebekle de üçümüz uykusuz dolanıyoruz zombiye döndük 😂ve kızım sürekli ağlıyor neden ağlıyorsa artık anlam veremiyorum ne yapsam kndini yırtarak ağlıyor doktor biseyi yok ağlaması normal kndini kastığı içinde ağlıyor olabilir sadece diyor Allah yardımcımız olsun canları sağolsun evlatlarımızın