Mervenurns Güzel hamişler son zamanlarda gece yatarken ayak bileklerim ve ellerim şişmeye başladı. Her gün öğlen yürüyüş yapıyorum az öncede pilates yaptım ama yine şişiypr ve kaşınıyor sizin de öyle mi :)
Nazli_ayar Mervenurns 33 haftalığım benim şimdide şişiyo 😂 ve uzanıp ayaklarımin altina yastık koymaktan başka bir çare bulamadim
nvn-mutlu Mervenurns bende 37+3 deyim canım ayaklarım şişmeye başladı son günlerde aslında gün içinde de gayet hareketliyim artık ayakkabı giyerken tek başıma giyemiyorum nerdeyse eşimin ayakkabısını giyicem 🤣🤣
Mervenurns Nazli_ayar aynen canım benim öyle biraz hafifliyor ayaklarımın altına yastık koyunca bir de pilates topunda ayak hareketleri de yapıyorum o da iyi geliyor herhalde yatmadan önce sürekli bir şeyler atıştırdıydım için olabilir 🤦♀️
Htcnaz Benimde el bileklerim parmaklarım çok kötü oldu bazen ise tutulup kaşılıyor doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi doğumdan 1 ay sonra geçmeye başlarmış yavaş yavaş
Mervenurns Htcnaz sabahları ellerimi oynayamıyorum resmen 😂 açılıp kaparken cok açıyor insallah geçer canım valla
Htcnaz Mervenurns inşallah bende o konuda sıkıntıdayım nabalım hayırlısıyla sağlıkla gelsinlerde bebişlerimiz gerisi bişekilde geçer
Mervenurns nvn-mutlu yaa kıyamam :) evet canım ben de hareketliyim ama cidden öyle oluyor canım ya allah yardımcımız olsun valla ya 🙏