Dilarasil Merhaba arkadaşlar 34+2 deyim 3 gündür karnımda sertleşme hissediyorum patlıcakmış gibi oluyor.Neden böyle sizlerde yaşadınız mı bunu
Nazli_ayar Dilarasil sebebini bilmiyorum. 33 haftalığım üç dört haftadır bendede var evin içinde yarım saat yürüyorum bide sade maden suyu içiyorum anca geçiyor
Dilarasil Nazli_ayar günde 1 saat yürüyorum soda da içiyorum ama 3 gündür böyleyim hareket edemiyorum resmen
-Papatya33 Bende de öyle. Cocuk bir yerde toplanıyor ve sadece orası sertleşiyorsa korkmayın dedi. Normalmiş
Prenses_annesii06 Bende 32.haftamdayim genelde oluyor bebek yuzeye cikiyor boyle sertlesiyo sivrilesiyo geri gidiyor yemek yiyevekken patlicak gibi oluyorum son aylar harbiden yani neyse ki rabbim hamis annelere ve bebeklere saglik sihhat sifa versin🙏🏻🌹