030464 ilk hamileliğimde 32. Haftamdan sonra hep tansiyonum yukseldi preotein kaçağı bendede yoktu ama hicbirsey yapamadım sadece tuzu kestim ama tuzla hiçbir alakası yok.doktor ilaçta vermedi öylece 40 haftaya kadar çok cektim. Suan ikinciye hamileyim ve 12. Haftamda başladı cok cok erken coraspirin verdi doktorum ne olcak bilmiyorum tuzsuz Yedigim halde yine çıkıyor ve daha yolum cok uzun. Bende tavsiyeleriniz varsa alırım ben hiçbir cozum bulamadım iki hamileliktede ve cok riskli allah korusun bizi ve evlatlarımızı