BusraNR 19 haftalık hamileyim, yaklaşık 2 haftadır diş ağrısıyla boğuşuyorum doktora gittim tabi ki fakat yazdığı hapları içmede tereddüt ediyorum çok korkuyorum bebeğime zararı olacak diye 😪 ama ağrıdan da çok bitkin düşmüş durumdayım. Bu durumu yaşayanlar var mı , tabi Allah yaşatmasın çok zor ...😪 yaşayan varsa ne gibi bir müdahaleler yapıldı ? 🙄
Imraninannesi BusraNR benim 2 gün önce öyle bir ağrı girdi ki tabi ara ara da oluyordu ağrısı. Acile gittim hamileyim diye ilaç hap felan vermedi ufak bir serum taktirdi da ağrısı durdu.
Devrim BusraNR benim şuan beynim uyuştu diş agrısından 3 gün önce sinirleri alındı dayanamamıştım agrısından ama maalesef bugün yine agrıyor 😔
BusraNR Imraninannesi söyledim tabi ki canım hamile olduğumu B grubundaki haplar bebeğe etkilemiyormuş kadın Doğum doktoruma da danıştım kullanabilirsin bu durumda başka çare yok iltihap çocuk için daha tehlikeli dese de haplar çok gözümü korkutuyor 😪😓
Kumral60 BusraNR ikinci 3 ay icinde tedavi olabilirsin ilaclarinda almalisin enfeksiyon baslarsa bebegin icin daha zararli olcaktir. Cok gecmis olsun.