Flora34 Merhaba hanımlar. 27+3 hamileyim. Doktorum 28.haftamda kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmam gerektiğini söyledi. Ancak ben maddiyattan dolayı iğneyi doğum hastanesinde yaptırmak istiyorum. Zaten muayene ve doğum masrafını anca karşılıyorum. Doktorum anlayışla karşıladı. Ancak sakaryada oturanlar bilir doğum hastanesine randevu bulmal eziyet. 2 haftadır bakıyorum ancak yok. Bu hafta muhakkak gitmem lazım. Acilden girsem yaparlarmı acaba?? Bilgisi olan var mı
Yzaman Flora34 erken gitseniz doktor randevu açmaz mi bende 27+2 haftalık hamileyem haftaya rendavu bulup iğne olmam lazım benim de ama hala bulamadım bulamazsam erken saatte gidip konuşacağım doktorumla
Deletedmom27272 Flora34 valla bende normalde özele gidiyorum iğneyi devlette yapayım dedim ama asla randevu bulamadım mecbur özelde 200 tlye yaptırmak zorunda kaldım
-Papatya33 Flora34 bende özelde kontrollüyüm ama devletin ödedigi bir ilaç için para vermek istemedim .zaten 10.haftada lekelenme oldu sehir hastanesi yakındı oranın aciline gitmiştim. 28.haftada herhangi bir doktordan sıra bulup yine gittim iğne oldum
Flora34 Yzaman sakaryada doktor bakmıyor randevusuz. Suriyelilerden bize sıra gelmiyor kii. Gitsem bile çok bekletiyorlar. Belim ağırıyo zaten nasıl halledicem bende bilmiyorum
Kdrcyd Kanamam oldu uyuşmazlığım var desen olur mu ki acaba , o zaman 72 saat içinde olman gerek ya, yanlış mı olur ki
Flora34 Kdrcyd kanama oldu dersem alttan muayene etmek isterler. Hiç istemiyorum erken haftalarda alttan muayene olmak
ipekkizim2601 Flora34 korkma bende çok korkuyordum ama hiç bişey olmuyor için rahatlar en azından kese etrafında kanama olup olmadığı anlaşılır
-Papatya33 Devlet hastanesinde doktorun yanına gidip durumu acıklayın sıra bulamadım ve uyusmazlık iğnem var deyin. Doktor sıra verir cünkü önem verilen bir konu o uyusmazlık. Yardımcı olurlar
ipekkizim2601 Flora34 ben bugün 28+3 um devlet hastanesi ne kontrol e gidiyorum kan uyuşmazlığı iğnesi oldum sigortam olduğu ocon devlet karsiladi hiç bir ücret ödenmiyor sıkıntı yapma
Kdr_1 Benim 9. Haftada kanamam oldu özel hastaneye gittim doktorum kan uyuşmazlığı iğnesini önce yaptırmam gerektiğini söyledi verdiği reçete ile eczaneden 55 tlye aldım devlet hastanesinin acilinde vuruldum doktprum iğneyi temin ettikten sonra istediğin sağlık kuruşuşunda olabilirsin dedi size reçete yazmadı mı sigortalıyım devlet karşıladı