busra5501 Asyagiller bende 29 haftaya girmek üzereyim. Belim ve kasıklarımda batma tarzı ağrılarım oluyor devamlı değil eil ara ara şiddetli bazen yok oluyor. Bazende beş on saniyelik sanki adet olacak gibi ağrı oluyor hemen geçiyor. Ufak bir enfeksiyonum var bitmek bilmiyor. Doktor hamilelikten kafaya takma dedi. Yatakta dönerken sağa sola zorlanıyorum belim ağrıyor. Aşırı bir acıkma durumu basladı bir haftadır resmen aç uyuyorum yesem herhalde önünü alamayacağım. Bebeğimin gelişimi kilosu çok güzel dedi doktor dün gittim Allahım hepimizi sağlıkla sıhhatle kurtarsın 🥰
Derya2867 Asyagiller 30 haftalık oldum ayakta çok durunca bel ağrısı oluyor bebek hareketleri 26-29 arası fazlaydı bu hafta biraz daha sakinledi hıçkırıklarını hissetmeye başladım sürekli açım kilo almaktan bıktım 10 kilo aldım Oooofff
Ecem27 İyiyizzz oğluşumla🥰biraz biraz kasıkta ağrılar oluyor Bol yürüyüşe başladım Su tüketimini artırdım Kıyafetlerini hemen hemen tamam ettim Onları yavaştan yıkamaya başlayacağım 😍 Siz nasılsınız 💕
Papatyam08 Ecem27 neler aldınız? Yani ben birden bire fazla şeyler almak istemiyorum çok çabuk büyüyorlar ama net en önemli olanlar neler sizce
Asyagiller Ecem27 yürüyüş çok önemli diyorlar ben de yürümeye çalışıyorum bol bol ama bazen yürürken kasık ağrılarına yakalanıyorum :)
Papatyam08 28+4üm :) çok şükür bir sıkıntım olmadığını söyledi doktorum ama rahat eğilip doğrulamıyorum :( yatarken de rahat değilim artık. Normal mi bu durum bilemiyorum yani haftama göre
Asyaburcin Papatyam08 günümüz aynii 😊 normal mi olucak sezeryan mi bebek hareketleri ne durumda bende çok fazla bel ağrısı oluyor bu son bir kaç gündür de baya rahatsizim ya vucudum falan çok kötü siz nasilsinjzz
Asyagiller Papatyam08 Evet canım ben de aynı şeyleri yaşıyorum, ağrılar, hareket kısıtlılıkları, arada kasılmalar, şişkinlik ve gergin bir göbek vs sorunları iyice arttı. Güzel bir yolayız sağlıkla gelsinler de bakalım az kaldı 😊😊
Zeyn_mom Papatyam08 bel ve sırt ağrısı hat safada uzandığım yerde dönemiyorum yani aslında hareketsizde deilim ama neden böyle bilmiyorum bebek ihtiyacı konusunda da ilk üç ay için bi kaç takım alsan yeterli ama zıbın denilen o şeye bi servet yatır derim 😁
Ecem27 Papatyam08 Çok şey almamak en mantıklısı çünkü çok çabuk büyüyorlarmış 🤩 12 tane 0-3 ay arası takım aldım. Alt,üst,önlük,şapka ve eldivenli olanı tercih ettim. 20 tane zıbın aldım bunun 14 tanesi uzun kollu-6 tanesi kısa kol. Ağız bezi aldım yaklaşık 15 tane. İki tane 10lu hastane çıkışı takımı aldım. BİM’den anakucağı,küvet ve babynest aldım. Bir de 220tlye portatif beşik aldım trendyoldan. Sadece kendi alışverişim ve pıset ve bebek arabası kaldı onu da yengem verecek 🤩
emfa1803 28+5 olduk. Kaçıncı haftada hastane çantası hazır olsa kızlar bende bı kaç bışey aldım bebeğe ama daha kendime hiç bırsey almadım hersey ateş pahası🤷🏻♀️
Asyagiller emfa1803 Ben artık nasipse 30. haftada her şeyi hazır etmek istiyorum her ihtimale karşı, zaten hareketlerim kısıtlandı iyice 😂 Hazırlayım kenarda dursun 😊
Asyagiller Ecem27 oo ne güzel birsürü şey almışsınız :) Ben de bebeğin ihtiyaçlarını aldım, biberonlar, emzikler, kıyafetler, beşik, puset…Bunları alırken nasıl hevesliydim, sıra kendi ihtiyaçlarıma gelince o kadar hevesim yok korku, tedirginlik, heyecan 😂
ozmus Bu hafta duygular tavan. Sürekli ağlamak istiyorum durduk yere😂😂 bir dr saçma sapan korkular yaşıyorum. Zaman geçmiyor gibi🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
emfa1803 Asyagiller aynen çok haklısın bende hazır etmek istiyorum Allahım yar ve yardımcımız olsun sağlıkla mutlulukla kavuşalım
Asyagiller busra5501 Çocuklarımız hayırlısıyla doğsun bence biz de yeniden doğmuş gibi olacağız, çoğu sağlık sorunumuz geçecek, ohh güzel günlere kavuşacağız inşallah 😊😊🤲🏻
Asyagiller Derya2867 kilo alımlarınıza sağlıksız değilse şu an hiç üzülmeyin, ben faranjit ve safra taşından ne istediğimi yiyebildim ne kilo alabildim o yüzden iyi olup yiyebilmeyi o kadar isterdim ki 😌 Tabi çok fazlası iyi değildir belki ama yiyebildiğinize şükredin, hamileler yedikçe seviniyorum ben ve imreniyorum ne güzel bir şey diye 😊