26 haftalık hamileyim doktor bebeğin kilosunun fazla olduğunu söylüyor ama abur cubur vs yiyen bi insan değilim sağlıklı besleniyorum ve sadece 2 kg aldım hamilelik boyunca doktor artık psikolojimi bozuyor kilosu önde diyip diyip 😔sizinkiler nasıl acaba