ttsleylagnc 19. Haftada af edersiniz lavaboya oturunca bi baskı hissettim vajinada sanki bebek çıkacak gibi o gün gittim doktora 32 mm dedi Progestan verdi istirahat et dedi. İstirahate pek dikkat etmedim 21. Haftada vajinada ağrıyla gittim bu sefer 29 mm ye düşmüştü istirahati arttırdı tuvalet harici kalkma dedi. Kasılma önleyici adalat başladı fitili arttırdı ve magnezyum başladı. İstirahatime çok dikkat ettim oturmayı yasakladı. İlaçları düzenli kullandım 34 e kadar kontrollerde hep aynı çıktı yani uzunluğu korumuş olduk. Doktorum da uzamaz zaten amacımız korumak demişti. 34 te de ilaçların hepsini kesti. Çünkü zaten bu haftalardan sonra rahim ağzı normalde de kısalmaya başlıyor doğuma hazırlıyor kendini. Bende tedavi ve istirahat başarılı oldu yani