isimsizhesap Kubrapeltt 1 iğnecik almadık daha sizinle aynı haftadayız 🙄 29 30 da inşallah başlıcam doktorum 27 haftada bi risk görmezse öyle düşünüyorum zaman zaten geçmiyor birde onlara bakıp bakıp temelli geçmeyen zamanla yarışamam 😂