mucizemizibekliyoruzz Benimde 28. Haftamda tam bahsettiğiniz yer çok ama çok ağrıyordu doktora gittim böbrek taşından şüphelendi tahlilde bişey çıkmadı çok şükür ama nst ye aldılar beni nstde sancım çıktı 3 gün hastanede yatırdılar birde idrarda çok az enfeksiyon çıkmıştı çok şükür şuan ağrılarım geçti ama erken Doğum riskim hala var,sizde ihmal etmeyin gidip bi görünün doktora,bu arada doktorum o ağrının enfeksiyondan olduğunu söyledi sancıyla bi alakası Yok dedi