Kızlar kısaca özetlemek istiyorum sakın korkmayın ve doğumun her türlüsü aynı sonuca çıkıyor normal doğum olsun diyenleri hiç takmayın ben normal olmasını çok istedim . Mecburi sezaryen oldum ve son zamanlarda korkmaya başlamıştım inanın Rabbim kolaylığını veriyor. Bel fıtığım ve omurga eğriliğim var ona rağmen genel anestezi istemedim iyi ki de istememişim. Konuşarak doğum yaptım bebeğimi hemen gördüm. Hastaneden doktorumdan hemşirelerden hepsinden çok memnun kaldım. Yani hiç şikayetim olmadı diyebilirim. Allah hepsinden razı olsun 🤲🏻
Evet ağrı sızı illa ki oluyor sonuçta doğum yapıyoruz kolay değil ama değiyor. Kendinize inanın ve Rabbime bırakın. O kolaylığını veriyor 🥰 Doktorunuzu iyi seçin güven çok önemli bu süreçte. Eğer spinal doğum yapacaksanız kafanızı çok oynatmayın diyorlar ya hıh o sözü dinleyin. Baş ağrısına sebep oluyor çünkü. Rabbim evlatlarımıza sağlık versin inşaAllah 🤲🏻
Burada ki tüüüm hamişlere de bebişlerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 🥰🥰