Tubiss12 Ben 23. Haftama yarın gireceğim. Şimdiye kadar çatlak olmadı ama çok kaşındigi zamanlar oldu. Kasininca haliyle kızarıklık olur. Kasimamaya gayret etmeniz önemli. 16. Haftalarimda sıcak su torbasi koymustum karnıma bilincsizce. Birkaç gün sonra aşırı bir kaşıma ve kızarma oldu sizin yaşadığıniz gibi çatlak gibi görünüyordu. Ben gebelik catlaklarim olustu zannettim ama değilmiş, sıcak temas deri butunlugumu bozmuş. Aynı gün bu yağı sürdüm ve aninda söndürdü kızarıklığı. Sonrasında da sürdüm l görüntü kayboldu. Demek ki gebelik çatlağı değilmiş dedim. Siz de bu amaçla kullanabilirsiniz eczaneden alıp.