Smyye1B 8ci haftaya girdik hamileliği mi öğrendiğimden beri yerleşme kanamasıdan bahseldi şimdiye kadar yaşamadım benim gibi olan var mı acaba bende mi sorun
basaksahinx Smyye1B bende hiç yaşamadım kahvemsi akıntı şeklinde zaman zaman olabilirmiş. Kanama gibi değil
Merveonay Smyye1B herkeste olacak diye birşey yok canım olmaman daha iyi o paniği yaşamamışsındır işte 😀 ben ilk gebeliğimde yaşadım mesela 3. De yaşamadım her hamilelik farklı işliyor 😏