Selinkn merhaba normal doğum yanlısı olsun istememin sebebi şu ben rahatıma gelir diye direkt sezeryan seçme kafasında biriyim istiyorum ki normal olabilecekse normal olsun ve doktorum bu konuda bana destek versin tmm hadi sezeryan yapalım derse ben hemen tmm derim çünkü, şu an zaten Sühendan hanıma gidiyorum ama dediğim gibi emin de olamıyorum. Siz tanıyor musunuz kendisini hastası mıydınız