Havva0707 şöyle ben devlete gidiyodum o zamana kadar , perinatolog 3 gün önce ayrıntılı ultrason olarak muayene etmişti . ve sorun yoktu . 3 gün sonra bebeği renkli ultrasonla görelim diye sadece bu sebeple özele gitmiştim ve gittiğim doktor ultrasonla bakarken farketti rahim ağzımın kısa olduğunu ve bi sorun var alttan bakmam gerek dedi baktı ve cidden oldukça fazla kısalmıştı . haftam geçtiği içinde dikiş atılamadı . progestan kullanarak doğuma kadar tuvalet harici kalkmadan yattım . şükür 38 . haftada doğum yaptım . siz içini rahat etsin diye doktorunuzdan talep edebilir yada sorabilirsiniz rahim ağzı uzunluğunuzu . yani ben tamamen doktorun dikkati sayesinde bebeğimi kaybetmedim . zaten sonra özele devam ettim . ayrıntılı ultrasonda bile farkedilmemişti