Taskentttt 5 haftalık hamileyim ve 2 gün önce parça parça kan geldi, bugünde bi tane büyük ped doldu ve karnım ağrıdı bu durumu yaşayan varmıdır, devlet hastanesine gittim bişey yok dediler çok ### uğraşmadılar😟****
AdenEva Taskentttt buna nasıl birşey yok diyorlar ya. Hemen şimdi başka bi hastaneye gidin acilen bence. Bi kaç kez kanama gelmesi belki göz ardı edildi birşey diyemem ama bi ped dolacak kadar kanama normal değil siz neyi bekliyorsunuz hemen hastaneye gidin
Zhrafath Taskentttt 5 haftalıkken yaşamadım bu dediginizi ama yine küçük haftalarda yaşadım parça düşürdüm hastaneye gttim dr kalp atışını dinletti ona ragmen parçalar geldi kese etrafına kanlar birikmiş agır iş yapma dinlen geçer demişti öyle de oldu ama günde iki kez alttan fitil şeklimde progestron kullanıyodum bir de hastaneye gidince hemen igne de yapmışlardı
Burcuozerdem Taskentttt Kendi doktoruna görün cnm devlet hastaneleri corona bahanesiyle ve Suriyeli ler yüzünden başından atiyolar benim de 6. Haftadan beri kanamam hic kesilmedi suan 29. Haftadayim 3 haftadie yok sadece çok şükür. Korkma Allah dilerse olur ben hep düşecek die korktum ama cok şükür 7. Ayimdayim Allah dilerse hersey olur istemezse de her şekilde düşer. Proluton igne ve progestan kullanman lazim onlari vermesi gerek doktorun
Taskentttt Ya kan testinde bişey çıkmadı doktor çocuk keseye yerleşiyor dedi o öyle diyince bişey diyemedim ama bugün biraz korktum bi özel hastaneye gidicem
basaksahinx Taskentttt başlar da bazen olabiliyor progestan bilmem ne adlı bir ilaç var. Onu veriyorlar tutunsun bebek diye. Ama hiç bir kanama normal değil. İmkan barsa özel hastaneye gidin
minikkuzuannesi Bazı doktorlar çok sorumsuz olabiliyor ultrasonla kesenize bebğin kalp atışına falan bakmaları gerekirdi en azından düşük önleyici iğne yapsalardı tedbiren. O iğnenin faydası var zararı yok. Ben 2 gün tuvalete gittikçe kahverengi akıntı yaşadım hastanede hemen iğne yaptılar progesteron da kullanıyorum zaten kesede bebekte birşey yok dediler yine de yaptılar geçmezse gel dediler. Ped dolduracak kadar olan kanamaya nasıl bu kadar sorumsuzca davranırlar. Allah korusun canını da sıkma herşeyden önce stres en büyük zarar birşey olmaz Allahın izniyle sen tedbirini al rabbim gerisini getirir zaten sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
595959 Zhrafath benim de 5 haftalık ve tuvalete gttiğimde adette olduğu gibi kanamam oldu. Şimdi hastanedeyim. Progestan depo iğne yaptılar serum taktılar yatış verdiler. Sabah ola hayır ola🤲🏻 Sizin sağlıklı ilerlemiş miydi😞 çok korkuyorum bebeğe bir şey olduysa diye 😞
Zhrafath 595959 Allahın izini ile olmaz bebeginize bişey 😊 Moralinizi bozmayın bana da hastanede yatmamı bir gün beklememi söylemişlerdi ama benim bir de kızım oldugu için kalmk istemedim igneyi yapınca serum da takılınca kanamam durmuştu zaten daha sonrasında fitili 5 aylık olna kadar sabah akşam kullandım agır iş çok fazla ayakta kalmadım düzeldi şuan 35 haftalık olduk bile. İnşAllah size de bir şey olmaz saglıkla çıkarsınız hastaneden 😊