HazalKele Kızlar daha günüme vardı ama 38-6 da bir sancı acilen hastaneye geldim ve sezaryene alındım çocuğuma kavuştum uzun uzun yazmak isterdim ama çok beceremiyorum böyle şeyleri 😂 allah isteyen herkese versin kimsenin kucagını boş bırakmasın cok güzel bi duyguymuş çok
Bimelek HazalKele Allah bağışlasın🙏 Benimde bebeğim ters doktorum bu şekilde sezeryanın bile zor olduğunu söyledi bebek rahat gelmiyor bu şekilde olunca dedi. Selametle darısı başımıza diyelim🙏🙏🙏