Huzur_2 Benim doktorum hem devlette hem ozelde idi devletteki 2.taramada tarih verdi 3 ay sonrasina 23.haftaya denk geldi. Sonra ozeldekine gittik o da ben bakarim ekstra girmene gerek yok dedi. Doktor acilmam oldugunu gordu ve seklaj yapti. Ne zaman detayli ultrason yazisi okusam icim cız ediyor. Devlettekiler bunu göremedi ya ozeldeki de görmeseydi ben doguracakmistim ve bebegim yasam sinirina varmamis olacakti 🥺 O yuzden mutlaka yapın yaptırın en onemlisi detaylıymış