Hanifebolat34 hayir yanlis biliyorsunuz,ilk 3 ay kesinlikle sac boyama,sac acma,sac duzlestiriciler ..onerilmez sonrasinda ise tavsiye edilmez., çünkü sac boyalarinin hepsinde bisulfit,sodyum hidroksit,dioksin,parabenler… ve aklima gelmeyen bi suru kimyasal var bunlar kendi kan dolasimizla plesantaya ordanda bebeginizin kan dolasimina gecer ve bebekte sinir sis.tumotleri,beyin tumorleri,katarakt ..erken yaş tümörleri…vs ye neden olabilir.O yuzden lutfen bir konu hakkinda yeterli bilginiz yoksa oneri yapmayin!!