eezgitturk Kızlar sertleşme yada bebek toplanıyor gibi özelliklede çok ayakta durursam göbek deliğimin altında yumru gibi bir his oluşuyor dün akşam ve şimdi oldu bu durum. Yarın doktoruma soracağım ama en azından kendimi rahatlatmam lazım benim gibi olan var mı ? Bir sorun teşkil ediyor mu normal mi bu haftalarda yoksa ?
Ada_kacira eezgitturk benim 11 haftadan beri var canm bende 23 haftalığım şuan hala bazen oluyor sürekli doktora sorcam diyom unutuyorum 😂😂
Mehmetinannesii eezgitturk 23 haftaligim 21.haftamdan beri yasiyorum doktoruma sordu normal dedi magnezyum verdi genede her ihtimale karsi simdi olmuyor sukur😊
Oznurkk eezgitturk bende yatarken aynı şey oluyor. Yarın mesaj atıp doktoruma soracam. İlk gebeliğim olduğu için hep bir korku içindeyim 🥺
Boesie Benimde sabahlari oluyor, sol tarafima yatiyorum genelde ve sabah yeni uyaninca veya uykumdan uyandirarak bi tarafa toparlaniyor sertlesiyor ve top gibi ortaya cikiyor😂 neden bilmiyorum normaldir heralde🤷🏻♀️
eezgitturk Ada_kacira canım 10.haftamda kanama yaşadım düşük tehlikem vardı. Detaylıda yaptırdım şükür sıkıntı yok ama ister istemez korkuyorum yine o günlere döneceğim diye 🙏
eezgitturk QueenMommy zor günler yaşamıştım artık herşeyi herkesi aynı o resimdeki gibi tiiye alıyorum 😂
Ada_kacira eezgitturk canm benimde ara ara kanamam oluyor iğne başlıyor doktorum olduğu zaman stres yapma herşeyin çözümü var sadece o psikolojiyi o stresi bebişe yansıtma sağlıkla gelişsin rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah hem ikimizin de çoğu gitmiş azı kalmış en güzel dönemdeyiz ☺️🙏🏻
eezgitturk nur5519 bende ayakta olduğum zaman oluyor. Doğuma yakın yürüyüş pilates falan yaparım diyordum şuan böyleysem doğuma yakın ne olurum bilmem
eezgitturk Oznurkk canım sordun mu doktoruna ? Bugün bende sertleşme vb. Gibi bişey olmadığından yazmadım doktoruma. Sana ne dedi ? Önemli bişey değildir inşallah 🙏
Mervesmsek22 eezgitturk bendede aynı canım 22. Haftamda yim ayakta durduğumda ve sabah ilk kalktığım da oluyor doktor normal demişti
Oznurkk eezgitturk bazı forumlarda okudum doktorları normal demiş onun için sormadım ama dün gece öyle olmadı hep takip ediyorum. Ama sanırım magnezyumdan kaynaklıymış çünkü öyle sorunları olan bayanlara doktorları magnezyum vermiş. Bende haftaya zaten gidecem doktoruma o zaman sorarım dedim 😌