Brfnkyldz bende ilk gebelıgım düşük oldu bacm 2. Suprızım mucizem bu cok ıstedk bekledik degdi çok şükür binlerce kez şükür bende korkuyordum 6. Haftalrdyken gene yaşarım dye 22 haftalık olduk suan sadece onun hayaliyle yatıp kalkıyorum sadece onunla ilgili hayaller kuruyorum dusunmyrm korkumu yeniyorum sende oyle yap Rabbim saglıkla kucagına almayı nasıl eder ınsallah bitanem benim 8. Haftada git bence daha iyi kafan rahatlar Rabbım kimsenin kucagına bos bırakmasın 💕🙏